با سلام و احترام به دوستان عزیـــــزمممنونم از حضورتون تو وبــــــمامیدوارم از مطالبی که میزارمخوشتون بیاداگه نظریاپیشنهادی داشتیناس ام اس بدین 09332516204❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤گفتم خدایا دلگیرمگفت: حتی از من؟گفتم خدایادلم را ربوده اندگفت: پیش از من؟گفتم خدایا دوری ازمنگفت: تو یا من؟گفتم خدایا تنهاترینمگفت: بیشتر از من؟گفتم خدایا اینقدرنگو منگفت: من تو ام تو من!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤خدا را دوست بدار....حداقلش این است که یکی را دوست داریکه روزی به او می رسی . . .❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤می نویسم...می نویسم از تو برای تو و دور از تو ....بدون هراس از خوانده شدن...بگذار همه بدانند...می نویسم برای تو...برای تویی که بودنت را. دلتنگ تر از همیشه...
ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال میکنید
برچسب: عاشقانه, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 12:20